tvåa och plantsättning

Orienteringen i torsdags gick bra och var rolig. Hade bra koll och hyfsad fart. Slutade tvåa i D21 (fanns både lång och elit också) som jag sprang för att jag inte ville springa allt för långt.

Fredagkväll och lördagen ägnades åt plantsättning med skidskyttarna i Äppelbo. Jobbigt och ganska långtråkigt men det behövs ju pengar till läger och tävlingar så det är bara och gört. Anna var på bal istället och jag är avis (inte på att hon slapp planteringen utan på att hon fick gå på bal).

Idag har jag pluggat inför idrottspsykologieximinationen jag har imorrn. Känner att detta är en kurs som inte har fått tillräkligt med tid i vår. Mental träning är viktigt!! Försöker intala mig att det är en invänjningsprocess innan jag kommer igång och att jag kommer att ta tag i det nu snart. ska ska... ska bara... Har i alla fall lärt mig massor.

En löptur har jag också hunnit med men benen var tunga så det känns mycket bra med en vilodag imorrn. Göken gjorde dock allt för att muntra upp min löptur, det var nästan så jag tyckte han blev långtråkig att lyssna på till slut. Ko-ko ko-ko... En västergök-bästergök var det i alla fall!

Det är varmt i Kalifornien. Hemskt att vara där alltså... ;-) Men det ska bli 25 grader här också nästa helg, så värst mycket varmare än så behöver inte jag. Tycker det är så fruktansvärt jobbigt att träna och överhuvudtaget göra någonting om det är för varmt.

Om nån vill hålla en tumme eller två för mig i morgoneftermiddag så får man gärna det...
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0