Bula

Skyttet igårkväll gick bra. Var nog det bästa jag skjutit med älgbössan så då får man vara nöjd. Något som jag är mindre nöjd med är att jag lyckades få kikarsiktet i pannan av rekylen ganska många gånger så jag fick en bula och har ont i skalln idag.

Nu har jag bytt till abonnemang på Tele2. Så nu kan man få svar på sms och jag kan ringa folk igen! Numret är det samma så det är inget nytt. Insåg när jag skulle byta SIM-kort att jag nog aldrig haft isär telefonen.

Idag är det en full dag. Lite sovmorgon bara sen är det fullt upp. Ska åka till skolan snart, sedan vidare till jobbet och sen blir det 25-manna-träning i Bergebo ikväll!

Ha de!
//K

Kommentarer
Postat av: erica

fick du en sån tjusig halvmåne? =)

2009-10-08 @ 09:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0