Oväder ihelgen

Som ni sett så var det kusinträff i fredags, roligt roligt. Saga sov ganska länge i min famn som en groda men sen vaknade hon och då var hon inte glad. Så då fick hennes mor henne tillbaka, praktiskt att kunna göra så när det inte är ens eget barn :)

Vädret under helgen blev som väntat ingen höjdare. Lördagens klassiska pass var iofs riktigt fint. Men sen kom ovädret. Vi gjorde i ordning så att jag och Stina stod inne på logen och målade. Där inne var det torrt och skönt till skillnad mot utanför. Vi målade ca 50 panelbitar, det gick undan när man hade någon att babbla med!!
På söndagseftermiddagen skulle jag ut på ett sista pass för veckan, skate i regn, blåst och nån enstaka plusgrad. Usch och fy och jag ojade och vojade innan jag kom ut. Men som vanligt så väl ute går det ganska bra. Och superskönt när man kommer in och får ställa sig i en varm dusch!

Har haft lite lugnt med träningen nu. Hunnit med att jobba två dagar, trevligt med lite pengar på kontot. Banverket igen, ifall någon trodde jag bytt ställe :-) Var och klippte mig igår, kortare blev det och än så länge så är jag nöjd. Och en tur till Risberget på 60-årskalas för Mikas farbror John hanns med också. Så nu har jag träffat några fler Stenbackar.

Ska äta lite mellis nu. Pappa och jag ska till Nås så jag får panga det sista med älgstudsaren inför älgjakten nästa vecka. Hoppas kunna vara med några dagar iaf.

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0