Hemligt läger

Imorrn ska jag på hemligt läger med skidorienterarna i klubben. Ska bli urkul och säkert urjobbigt...Vi har fått en lång lista med saker vi ska ha med oss, rullskidor och sånt, en plats där vi ska innfinna oss imorgon kl. 12 och en plats där vi nog är tillbaka på fredag kl. 13 (tror jag det var). Hoppas vi kommer att överleva...

Gardinjakten går vidare. Idag har Borlänge Väveri och Lindans tyg och hem besökts plus en katalog tittats i. Hoppas att jag kommer att hitta något i Lindan nästa vecka när de plockar fram jultygerna. Men frågan är om det inte snart är läge att ändra på kriterierna eller skita i allt vad gardiner heter, jag börjar bli riktigt less!

Nu blir det sängen om jag ska orka med de två kommande dagarna!
På återhörande (förhoppningsvis)!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0