Långkalsonger

Första passet med långkalsonger för den här hösten har genomförts på morgonen idag. Snart är det vinter!! Har visserligen kört ett pass med dubbla tights tidigare då jag inte orkade leta fram långkalsongerna. Skulle leta fram vinterträningskläderna igårkväll, visste att de låg i en kartong i mammas och pappas förråd. Men de hade varit så ordentliga och städat där så kartongen var spårlöst försvunnen... Efter att ha kört lat-varianten och kollat i alla kartonger vi kom åt samt under sängen, i garderoben och på vinden fick vi helt enkelt börja bära ut kartonger. Som tur var så hittade vi den ganska fort.

Egentligen skulle jag titta på en inspelad föreläsning nu men sidan där de ligger går inte att komma åt. Blir lite trött när jag idag verkligen hade bestämmt mig för att göra det. Men men det finns ju andra saker att göra. Som att packa kläder inför älgjakten imorrn!

//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

lycka till =)

2009-10-13 @ 12:31:07
URL: http://icsiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0