Taizé-mässa

I onsdagskväll var vi till Himmilsgården på Taizé-mässa. Så underbart mysigt var det och så många minnen som kom tillbaka. Det är 6 år sedan jag var där i Taizé, det är ofattbart länge sen. Jag vill åka tillbaka!!

För övrigt består dagarna mest av träning. Jag har olika upplägg på träningen varje vecka och denna vecka är "hög", mycket timmar och helst en del intervaller också, puh... Det känns att man lever!

Ikväll ska vi till Mormor och Morfar och hälsa på kusinvitamin! Det ska bli roligt och se henne för första gången. Resten av helgen kommer att innehålla träning och panelmålning. Stina ska komma hit och hjälpa mig och måla, så det blir kul! Håll bara tummarna för att det blir fint väder, ser inte riktigt ut så :(

Mormor & Morfar>> Det kan man göra. Men det blir nog inte just nu!

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0