Bara blåsor :)

Igår var jag depp. Trodde att jag hade fått ont i halsen igen! Usch va hemskt. Men idag känner jag mig väldigt pigg och tror att det bara är blåsor. Brukar få det titt som tätt och ibland kan det vara svårt att veta direkt. OCH blåsor går att träna med :)

Fick på dämpade rullholkar på stavarna i onsdagskväll. Så jag testade min axel i torsdags med stavar och det fungerade!! Bara lite ömt efteråt, känns också bra. Men gäller ju att ta det lite lugnt med den framöver ändå.

Idag har varit en skön dag dock utan träning, slapp på förmiddagen och sen kom Lovisa förbi. Supertrevligt! Prommenix och äppelmuffinsbak blev det.

Imorrn blir det förhoppningsvis träning, nu blir det filmtajm!

Sten>> Bäst man passar sig... Tror det är bättre att bli överkörd av någon på skidor än av någon med bil!?

Erica>> Amen!

Ha de!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0