Duktig och nästan frisk

Tjoho, idag har jag varit riktigt duktig.
Gjort klart ordlisteuppgiften om hypothalamus som inte behöver vara klar förens imorrn OCH tittat på föreläsning om rygg- och nacksmärtor. Föreläsningen var väldigt spännande, kände dock att jag satt som en ostbåge och antecknade så risken fanns väl att jag skulle få akuta ryggsmärtor!

Tror att jag är frisk väldigt snart, lite tjock i näsan än bara. Blir förhoppningsvis en rullskidtur i morgoneftermiddag. Blev så sugen i söndags när vi for till Betel. Det ligger alldeles svart glänsade nylagd asfalt till Kyrkbyn, så underbart! Lite väl okuperad är vägen kanske men så härligt att åka på åt fötter och knän.

Fint väder är det ute så det blir nog en prommenix ikväll.
Imorgon ska jag till skolan på fm och första föreläsningen i mätmetoder för idrottare-uthållighet. Hoppas det blir något nytt och intressant. Sen håller jag tummarna för träning...

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0