Läskiga pensionärer

Vet inte om här händer så mycket som är roligt att skriva om. Dagarna är fulla av plugg och träning. Är igång med träningen bra igen vilket är jätteskönt.

På förmiddagen när jag var ute och åkte benskate var det en massa gubbar och tanter ute och åkte motorfordon t.ex. bil eller moped. Det var till och från riktigt läskigt för det är jättesvårt att veta om de har sett en eller inte. En äldre farbror på moped tittade stint åt höger på något mycket intressant så jag tänkte att nu är det bara att slänga sig i diket... Då tittade han framåt och gjorde en mycket tvär gir åt vänster så vi kunde mötas. Usch, det finns nog de som inte borde få köra motorfordon längre.

I lördags rev vi panel på långväggen på baksidan. I söndags var vi och röstade i kyrkovalet och på en Clas Ohlsson-tripp innan vi var till Mikas föräldrar och åt mat.

Erica>> Ja de hade nog kunnat bli trångt det... :D

Nu ska jag se om det finns någon mat i vårt kylskåp.
Ha de!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Jag har just nu dagens blogg på min blogg. Om du vill vara med är det bara att kommentera: Dagens blogg - ditt namn och glöm inte din bloggadress! =)



Ha det bra! / www.mynameisthis.blogg.se

2009-09-23 @ 12:03:53
URL: http://mynameisthis.blogg.se/
Postat av: Jazzy

Nej, alla pensionärer som kör något motorfordon borde genomgå test lite då & då för att se om de verkligen får ha kvar sitt körkort!

2009-09-23 @ 12:20:47
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

läskigt, pensionärer som inte har koll borde inte få köra bil/moped/motorcykel

2009-09-23 @ 12:32:53
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Sten J

Om ett år blir jag pensionär så se upp. Kan bli farlig även i skidterrängen.

2009-09-23 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0