Milkomjölk!!

Idag blir det två inlägg på samma dag. Det hör inte till vanligheten när det gäller mig :). Jag kommer aldrig att bli någon bloggdrottning...

Upphovet till det här inlägget kommer egentligen från irritation när jag var och handlade på em. Nu har den omdebbaterade Arla-mjölken (det är knappt så jag vill skriva ordet) kommit till Djurås också. Illa illa. Jag tycker att vi ska värna om våra lokala bönder och våra öppna landskap, så prisgalna får vi inte vara att vi offrar det! Jag vill kunna se ut på en slagen åker från sovrummsfönstret just nu! Det stod i tidningen att föreståndaren i Djurås sagt att Milko och Arla skulle behandlas lika. Men jag fick då sträcka mig över en Arla-back för att få min Milko-mjölk. Illa illa!

För lokal mat!!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

Amen! =)

2009-09-26 @ 11:47:00
URL: http://icsiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0