Rullskidor på ett salsgolv

Imorgon har jag seminarium och...
Nu har jag iaf läst igenom frågorna och tänkt lite på vad som skulle kunna vara svaren. Tur att det inte är examinerande!

Tränat första passet idag. Rullskidor på vägen mot kyrkbyn, det var som att dansa på ett salsgolv. Förutom att det var en fruktansvärd motvind :)

Björn Ferry har brutit nyckelbenet på rullskidbanan i Ruhpolding. Jag har klarat mig med bara ett par trasiga byxor efter mina besök där. Men en gång förra året trodde jag att min sista stund var kommen då jag vinglade utför hästskobacken på en skida med bössan på ryggen...!!

Nu kanske det kan bli mat, jag är hungrig som en varg!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

ja läste salsa golv först å tänkte för mig själv att det borde bli lite trångt =P

2009-09-20 @ 12:18:31
URL: http://icsiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0