Två tunga tävlingar

Tävlingarna i helgen gick riktigt tungt. Eftersom det hade regnat så mycket så var banan antingen gegga- eller myraktig. Två forsande bäckar skulle också passeras. Man ska inte klaga det var lika för alla men det var inte så kul. Jag har i nuläget inte heller den benstyrka som krävs när det blir mycket uppför och tungsprunget. Lördagens skytte, var bra om man bara får räkna tre skjutningar. Den fjärde var katastrof. Sköt 1-4-0-1 (Bommar i L-S-L-S). Kom 4:a (alt sist). Söndagens skytte var sämre 2-2, luften gick ur mig efter att ha skjutit 2 bom i ligg och halkat mig runt i lervällingen i straffrundan. Aja antar att det var riktigt bra träning iaf.

Igår såg jag på föreläsningar. Såg en om neuropati (nervsmärta) som var helt hemsk, jättesvår! Såg sedan en om smärta och klassifikation som var bra och väldigt intressant. Är smärta genusrelaterad? Blir vi uppfostrade att tåla smärta olika bra beroende på vilket kön vi är?

Nu ska jag köra lite benskate (sisådär 2h) och sen blir det lingonplockning med farmor.

Jag och blogg.se är inte riktigt kompisar just nu. ERIK HJÄLP!!!

Ha de bra! //Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0