Veckans lista

Föröker mig på en lista med både roliga och tråkiga saker men gissar att det inte blir några radbrytningar så den blir väl inte så fin. Denna vecka har jag bland annat: 1. Fått en kusin!!! Min första! Så nu är jag äntligen efter 22 år som alla (nästan) andra barn som har kusiner! Fast jag är ju dock 22 år äldre än henne... Aja, det blir nog kul iaf :) Stort Grattis till Morbror Lennart och Katarina! 2. Fått ont i halsen. Väldigt mycket tråkigare än punkt 1. Skriver därför inte mer om detta. 3. Plockat 20 liter lingon. Fick nästan släpa Farmor därifrån för det fanns ju så mycket bär kvar, men alla våra hinkar var fulla!! Trevligt var det. Nu ska det bara rensas. mycket tråkigare än att plocka. Har gjort en massa rårörd sylt. Det är så underbart gott. Igår åt jag lingonsylt med gröt, nästan :) 4. Blivit med en kökssoffa. Tycker jag är väldigt mysigt. Den har bara inte kommit hit än, hoppas den gör det snart! 5. Varit hos inte studievägledare. Hoppas hon kan skrynkla ut min hjärna och säga vad jag ska bli när jag blir stor... 6. Inte gjort något åt inlämningsuppgiften som ska vara klar på onsdag. Ha de! //K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0