Betongplatta

Jag fick inte åka till järna och träna igår förmiddag för vid lunch så kom betongbilen. Det var snabba ryck eftersom Mika beställde den på morgonen. Så nu har vi en fin betongplatta till golv i källaren, underbart då gör det inte något att det regnar idag av den anledningen. Den här veckan blir det lugnare med byggnationerna.

Istället för att åka till järna så fick jag hjälp av mamma och pappa att kuta och skjuta i Bergebo på kvällen. Eller jag fick ju både kuta och skjuta själv men jag fick hjälp med bössvaktande. Vi hade ett rullande schema där två sprang (inte ihop) i ca 2,5min och en vaktade bössan i ca 1min innan nästa kom tillbaka, jag sköt naturligtvis under mina vaktpass. Vi hade lite inkörningssvårigheter men sen gick det bra så alla blev trötta och nöjda tror jag. Skyttet gick bättre än på länge men det gäller att inte bli för kaxig utan jobba in varje skott för så bra är jag inte. Kände inte av knät något under passet men det var lite ömt efter. För er som undrar vad jag har för fel i knät så vet jag inte det men det är egentligen inte i knät jag har ont utan muskulärt ovanför. En överbelastad stabiliseringsmuskel kanske trodde naprapaten.

Idag ska jag ut och rulla klassiskt. Är inte så sugen för det regnar och blåser ganska mycket men jag hoppas det ger sig till eftermiddan.

Nu är det mindre än en vecka till sommarlovet är slut. Känns lite roligt att det drar igång igen men samtidigt så tycker jag ju att det är ännu skönare att vara ledig. Så här mycket ledig kommer jag väl inte att få vara igen förens jag bli pensionär...

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0