Hemma hos oss idag

Så här ser det ut hemma hos oss idag.



Det gick bra för Erik, Mika och traktorn att ta bort trappen igår. Även om jag och Erica tyckte det knakade lite oroväckande i huset ibland. Misstänkt att den här bloggen kommer att handla om ganska mycket byggnation framöver men vi får se :)

Idag har jag kört ett styrkepass på fm, det var lite segt. På em har jag varit till Borlänge, var längesen sist kände jag. Var till Ryggakuten och blev misshandlad så nu ska förhoppningvis rygg och knä må lite bättre framöver. Kan ju hoppas iaf. Sen blir det nog ingen mer skate på Bäsnavägen för mina stackars knän, måste hitta ett ställe med mindre grov beläggning... Har också inhandlat en kalender så jag kan hålla ordning på mitt liv i höst och lim nu när vi ska limma ihop huset ;)

Håll tummarna för vårt bygge är ni snälla!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0