Höst???

Är det så att man måste inse att sommaren är slut och att det är höst nu? Jag har tre dagar i rad haft långa tights och supertröja minst på mig under träningspassen. Idag hade jag till och med vindjacka i regnet.

Igår kväll var jag och pappa till Bergebo och sköt (bara jag) och sprang. Lite tyngre ben och lite sämre skytte än i måndags men det blir nog bra till helgen iaf.

Mika har varit borta sen igår så jag har fått klara mig på egen hand. Snart kommer Stina hit och ska göra mig sällskap och sova över. Det blir som gamla goda tider det, superkul.

Imorrn vid lunch styr jag, pappa och farmor kosan söderöver. Farmor lämnar vi i Örebro medan vi fortsätter till Lilla Edet. Startlistor finns under länken orienteringsskytte nere till vänster och där kommer det förhoppningsvis att finnas bra resultat efter tävlingarna.

Ha de bra!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0