Loppisfynd

Gräsklipparen startade på andra försöket i måndags, jippi! Jag tar tillbaka att den avskyr mig, den är bara schizofren. Angående grävning så har vi inte fått tag på någon som vill gräva före oktober så vi ska gräva själva nästa helg med en hyrd grävare. Fast lillebror ville gräva för hand...60 kubik eller något liknande...

Att komma till Olsnäs igen var riktigt roligt. Det var sig likt.

Igår blev det ett styrkepass med för många plågningar på bråsterken. Men jag antar att det inte skadar med lite större armmuskler till vasaloppet. Har lite ont i ett knä så jag undviker löpning och skaterull ett par dagar och hoppas att det ger sig.

Sen kom Lovisa förbi och åt mat och sen var vi på stor shoppingrunda på Kupan (röda korsets loppis i Djurås). Vi shoppade loss för den sammanlagda hutlöst dyra summan av 95kr. Jag köpte bland annat en kjol för 5kr och en ny (prislappen satt kvar) klänning för 10. Dessutom går ju alla pengarna till välgörande ändamål så där kan jag rekommendera ett besök.

Imorrn blir det förhoppningsvis en pangdag med stort och smått.
Hörs!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0