Ring ring, bara du slog en signal...

Det är fortfarande fullt upp. Idag var jag till snöån på fm och pangade, gick sisådär. Sen fick jag namnsdagslunch hos mor och far vilket ju såklart var trevligt. För övrigt så ringer jag för fullt och letar efter någon som kan gräva åt oss innan vintern... helst så snart som möjligt. Har ni någon i bakfickan så hör av er!!

Ikväll ska jag till Olsnäs med Anna O och ha "jour". Så om ni vill ta er en sväng dit på fika så är det vi som serverar er! Ska bli kul att komma dit igen, var alldeles för länge sen sist. Åtta år sen jag konfirmerade mig, jag börjar bli gammal.

Nu ska jag se om jag kan få igång gräsklipparen. Den avskyr mig tror jag...
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0