Släktträff och silvertejp

Släktträffen i lördags var trevlig även om man blev lite less på slutet av att hälsa på så mycket "oknytt". Det var några där som jag kände också men inte så många. Det var alltså Mikas släktingar räknat från 6 (tror jag det var) generationer bakåt som var där.

Igår var vi på lunch hos Erik/a efter mötet, mycket trevligt. Sen skulle Mika ut och klättra och jag följde med för att kolla efter blåbär. Det gick knapert, en halv liter på en och en halv timme. Trist. Men det blev en god paj iaf.

Idag har jag bla lagat kylskåpet med silvertejp. Om man är väldigt optimistisk så blev det bättre. Verkligen inte vad vi behövde nu...

Nu ska jag till snöån och träna med Anna. Kul kul kul. Det var jäääättelängesen sist. Hoppas på uppehåll!

Vi hörs!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0