Trött

Jag är trött. 10 arbetsdagar med mellan 10-15 kroppsarbetade timmar per dag känns. Men bra blir det. Känns jättekonstigt att titta tillbaka på bilden från förra veckan och tänka att då var det bara trappen som var borta man behövde inte balansera på en spång för att komma in.

Ett löppass har jag orkat med. Ingen superspeed så klart. Men det bästa var att mitt knä kändes bra! Underbart. Jag har dessutom hört att man ska formtoppa med alternativ träning så det är det jag ägnat mig åt i form av lergrävning, grusskottning, brottning med armering mm. Det låter ju till och med som varierad träning... :)

Imorrn blir det en tur till D-J för lite toppning av skyttet också. Är ju SM och världscup i OL-skytte nästa helg.

Nu ska jag äta äppelpaj och sen blir det sängen. Imorrn ska vi förhoppningsvis klaffsa i betong också :)

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0