Julen börjar i morgon

Det går inte så bra det här. Det blir inget skrivet här trots att jag lovade skärpning förra veckan. Men adventsstjärnorna lyser fint iaf.

Förra veckan var jag småsjuk. Lite lite ont i halsen men inte så mycket annat förutom en dag då jag kände mig riktigt hängig. Men det blev inget tränat.

Denna vecka har det iaf blivit träning. Igår var jag till snöån och tränade och träffade Anna. Jättekul och skyttet kändes kanon. Roligt. Man ska nog inte skjuta mer än sisådär var tredje månad... Misstänker att det nästan kan kallas nybörjartur och att risken finns att det går sämre nästa gång.

Nu är det väldigt snart jul. Närmare bestämt så börjar vårat julfirande i morgon kl. 13.30 då det ska bytas julklappar med kusin Saga. Sen är det bara två eller tre "julaftnar" kvar.

Snart ska jag ut och springa och kanske reka efter någon liten julgran.

Ha en bra helg!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0