Tekniktränare

Idag har jag varit tränande tekniktränare. Det var kämpigt att försöka hänga med adepten...

Jag, Erik och pappa var till Bergebo och skatade/skejtade/åkte skate (välj själv vilket som låter bäst). Mamma åkte klassiskt (det kan jag inte böja på något annat sätt, klassade?). Jag skulle dessutom skjuta och ge Erik tekniktips och hitta på bra teknikövningar. Det gick bra även om det var lite snurrigt ett tag där. Så snurrigt att jag en serie sköt stå på liggprick och blev sur för att det blev säsongens sämsta ståserie, bara två träff... Sen insåg jag att det var på liten prick, då var det ju helt godkänt. Det är bra flyt på skyttet nu, hoppas det håller i sig iaf en och en halv månad till. Då ska jag ha hunnit åkt Skidskytte-SM i D-J och Vinter Orienteringsskytte SM i Marma.

Nu har vi äntligen en nyårsaftonsplan. Eller jag vet inte om det är vi som har så mycket till plan men vi vet var vi ska befinna oss i morgonkväll och att vi ska laga mat (som någon annan har handlat). Det blir nog kanoners!

Gott nytt år (om vi inte hörs innan 2011)!!!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0