Fin vär

Idag har det varit en härlig dag med rolig träning och fint väder. Toppen. For till Snöån på fm för skidskytteträning. Trodde jag skulle få köra själv Men Anna-Karin S var där så vi körde lite ihop. Hon hade börjat med skidskytte, kul. Skulle tyvärr inte tävla för oss i år iaf. Fick bita i rejält men roligt var det!

Helgen har varit jättebra. Var till Gyllbergen i lördags. Åkte från Tryssjö-hållet så vi slapp allt folk vid Gylle fäbodar. Dock fick vi åka 2-3km ospårat uppför först men när vi var två så var det ganska kul det med. Nu ska det vara spårat ända från Björkaberget via Tryssjön till Prästbodarna. Vi träffade spårköraren i Prästbodarna. Så när vi väl skulle ner sen så gick det mycket fortare :). Igår åkte vi spark i 4 timmar (ok det var lite cross också i den tiden) i det fina vädret, mysigt. Men jag var lite sur för att min spark bara skar ned hela tiden när vi åkte/gick i skoterspår. Mikas var en mycket bättre offroadspark...

Bäst jag återgår till plugget.
Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0