Ingen lång

Idag har jag slutgiltigt fattat beslutet att min rygg inte ska behöva åka någon långdistans på lördag. Var ute och åkte lätt igår och det gjorde ont. Tråkigt naturligtvis men jag ska försöka åka sprinten imorgon och stafetten på söndag. Ska försöka ha roligt under de 15minuterna imorgon oavsett hur ryggen mår.

Det är bara och bryta ihop och komma igen (Per Elofsson). Det är väl kanske lika bra att all skit kommer samma säsong så kan man ju hoppas att jag klarat av det för några säsonger sen!

Örskogen är platsen ifall någon vill komma och titta. Startlistor och resultat (kommer kanske) finns här. Det ska bli fint väder, varmt och vindstilla :) eller raka motsatsen kanske det var...

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0