Mörbultad

Helgen blev inte riktigt som planerat.

Det var roligt att åka skidO igen i fredags men... Ryggen gjorde ont från första stavtaget uppför på smalspår dvs halvvägs till första kontollen. Trist. Annars var det ett helt ok lopp förutom att jag på väg till sista kontrollen kraschade. Vet inte alls hur jag lyckades men resultatet blev en mycket ömmande axel. Denna axel gjorde att jag tyvärr fick kasta in handduken för stafetten igår :(

Idag har jag återigen varit till en naprapat och blivit ännu våldsammare behandlad. Nu skulle det gå över!! Mitt högra höftben var visst framåtvridet vilket ska vara fixat nu. Känner mig helt mörbultad i hela kroppen. Kan också bero på att jag var ute och sprang igår, första gången på lääänge. Vad denna höftbensrotation beror på vet jag inte men Mika kläckte idéen att jag åkt för mycket spark, låter helt klart vettigt. Jag gillar att åka spark och sparkar nästan bara med höger ben.

Nu ska jag plugga lite till innan det blir en tripp till Clas Ohlsson ikväll. Har två tuffa skoldagar framför mig, ska infinna mig i skolan 9-17 i två dagar i rad. Hur ska detta gå?

//K

Kommentarer
Postat av: erica

vi åkteförbi en skidorienteringstävling på väg ner mot sunne i fredas, va de där du va? =)

2010-02-25 @ 16:58:59
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0