Roligt

Idag har jag alltså gjort säsongsdebut i skidskyttespåret. Det var riktigt roligt och fruktansvärt jobbigt. Sköt 1-3, liggen är godkänd men inte ståserien. Men idag är jag ändå mest nöjd med att bara varit med, kommit runt och haft kul. Trots att jag åkte så jag var på väg att spy på sista varvet så var det ändå på något konstigt sätt kul. Jag hade en hård fajt med Madde och Lina där jag och Lina lyckades komma på exakt samma sekund, hur man nu lyckas med det, efter att jag åkt ifrån henne ca 40s på sista varvet.

På't igen i morgon. Då slipper vi 2,5-backen, å andra sidan ska vi åka 5 varv...

Och allt känns det i benen att man nästan kan räkna träningspassen sen jul på ena handen. Men idag var jag iaf frisk och hade inte ontont någonstans!!

Jag är glad.
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

tack, de e så mkt roligare att träna med ett mål så de ska nog gå bra.



ja då va de den, vi såg ett gäng skidare ute i skogen då =)



man kan säga att ja känner mig frisk men fortfarande e tät i nosen så de e på g iaf =)



ha de fint! kram

2010-02-27 @ 23:30:45
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0