Skynda långsamt

Ja skynda långsamt och ha tålamod är något jag försöker intala mig idag att jag måste göra/ha. Det är skitsvårt. Mitt huvud är så träningsuget just nu men min kropp vill inte alls hänga med i samma tempo. Ska försöka lagra den här viljan och plocka fram den någon annangång när det behövs. Vill träna, vill tävla, vill skjuta, vill köra intervaller, vill bli tröött men VILL FRAMFÖR ALLT VARA FRISK!! Så det gäller att hålla igen vilket jag inte är så bra på...

Om planerna går som jag vill så ska jag nästa lördag åka vinter-orienteringsskytte-SM i Högbo. Jag trodde det var skidorientering+skytte. Toppen det borde ju passa mig perfekt! Det visade sig att det är klassisk skidåkning, punktorientering +skytte. Det är jag vääääldigt mycket sämre på. Så nu vill jag åka en massa klassiskt (helst intervaller som jag aldrig i hela mitt liv tror jag gjort i klassiskt) och skjuta men men... Ska iaf torrskjuta lite snart!!

Lunchtime! Och sen ska jag (efter skyttet) och gratta Farmor på födelsedagen.
Nu har jag lagt ner plugget för den här veckan och tar helg, gött!

Ha en bra helg!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0