Snöstorm

Skulle ha varit till Snöån med Anna idag och skjutit. Men vi fick ställa in det pga snöstorm. Var tveksamt om vi skulle ha sett tavlorna... Det här med att jag ska ta tag i mitt skytte igen går dåligt, alla gånger jag tänkt åka dit sen jul har fått ställas in pga kyla eller sjukdom och nu snöstorm då. Men men nytt försök imorrn!

Ska istället åka klassiskt med pappa i Insjön snart. Hoppas det är ok att åka.

Annars har de senaste dagarna varit fulla med trä-, fukt-, spån- och betongplugg... Det går framåt!

NU mellis :). På återhörande!
//K

Kommentarer
Postat av: erica

oh, mellis! de åt vi hos min dagmamma när ja bodde på lidingö =)

2010-02-06 @ 17:42:44
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0