Dåliga kommentatorer

Iförrgår hade jag tröttnat på att lyssna på skidskytte på radion. Skött och Mogren är säkert bra på andra saker men på att kommentera skidskytte är de inte så värst. Eller skidskytte är väl kanske ingen direkt radiosport... Klart mer spännande att se på TV. Men kommentatorerna där är väl inte bra heller... Höll på att bli knäpp på Ulfbåge. Bla skulle han räkna upp alla ställen där man kunde träna skidskytte. De 5-6 (minst) ställen som finns i Dalarna då.... De glömde han. Katastrof!!!!

Idag ska jag åka och träna på ett av dem. Ska ju tävla i helgen måste skjutöva annars kan det bli långt... Vet iofs inte hur mycket ett pass till gör men lite för självförtroendet kanske.

Igår var det skidstafett utan att jag varken såg eller hörde det. De verkar ha klarat sig bra ändå!

Nu ska jag skriva en labbrapport, den första på ca 4 år. Hoppas någon rutin på ordbajs sitter kvar och den behövde inte vara så seriös vilket var skönt.

Vi hörs!
//K

Kommentarer
Postat av: erica

de va ju synd, hoppas du hitta en tv igår =) å ja som sa förra veckan att ja knappt vart sjuk hela vintern, de fick ja äta upp minsann =P men nu är ja då klart bättre. Lycka till i helgen! =)

2010-02-25 @ 17:00:11
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0