Bättringsvägen?

Jag mår bättre idag, är på benen iaf. Vilket är jätteskönt! Men det blir inga tävlingar i helgen för mig tyvärr. Lite trist statistik hitills den här säsongen. Jag har:
- Varit anmäld till 9 tävlingar
- Startat i 3
- Brutit 1 pga ingen känsel i fingrarna
- Stått över 1 pga ovanstående fingrar (em jaktstart på fm resultat)
- Varit sjuk på 5... (2 av dessa blev dock inställda pga kyla)

Idag har jag pluggat! Ska börja med att läsa 3 kurser. En är en CAD-kurs vilket är den jag börjat med idag. Har ju jobbat med att rita men nu ska jag lära mig att cadda hus. Roligt! Dock var det ovant med ett annat program än jag är van vid. Upptäckte att jag försökte göra saker jag är van vid i Microstation med tji gick det :)

Har tagit mig till mor & far så jag kan titta på skidskyttet. En TV är något man saknar när man är sjuk, så skönt att kunna slappa bort några timmar framför den. Misstänker att någon snart tänker påpeka att jag har en TV så jag skriver att jag ju faktiskt har en som jag fick av Stickan när jag flyttade till Ö-sund. Men det krävs ju mer än bara en apparat för att kunna se några rörliga bilder på den...

//K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0