Bråsterk

Min bror och far har byggt en bråsterk, tjoho! För er som inte vet vad det är så är det ett grymt plågoredskap alternativt en stakmaskin som man får starka armar av. Var dit och drog i den idag. Det är hemskt jobbigt men säkert bra. Inväntar nu bara träningsvärken...

Det var spår på Backmon så nu kan jag sätta på mig skidorna utanför dörren och åka en timme klassiskt utan att behöva åka i samma spår (nästan). Toppen!

Sitter och försöker hitta på något fint att skriva i dopkortet till Saga. Förslag mottages tacksamt. Är mitt första dop eller det är inte riktigt sant jag har varit på mitt och på brorsans men detta är det första där jag ska fixa present, kort osv. Presenten kom vi, efter konsulterande av arbetskompis Stina och Mikas storebror med familj, på en som vi är väldigt nöjda med. Mamma bestämde att vi skulle ha dräkt på oss vilket var superskönt så man slapp fundera på vad man skulle ha på sig också. Nu är det bara texten...

Min älskade pojkvän fyller år idag. Om han fick bestämma skulle han leva på smörgåsdieten så därför bakade jag matbröd på eftermiddagen åt honom som han fick äta till middag idag. Han fyller ju bara år en gång om året... :)

Håll tummarna för mig imorrn!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0