En klar

Jag har precis lämnat in en av de två uppgifter jag har kvar på höstterminen. Känns grymt skönt att kunna pricka av en. Bara att hoppas att den blir godkänd! Vilket tentan föresten blev, vilket var så skönt, hade ingen lust att göra omtenta. Nu är det bara att samla energi och ta i tu med nästa... Är mycket mer sugen på de nya kurserna men jag vill ju bli godkänd i de gamla oxå.

Tror att jag är frisk nu. Var ute och gled lite i spåren på golfbanan i måndags. Solen sken och det var fint dock inte speciellt nypackade spår. Temperaturen var runt -15 men nu börjar man vara van. Hade så klart byltat på mig massa kläder och mask så det blev varmt så jag fick skala av ett lager. Men bättre det än att frysa som jag gjorde i Vemdalen.

Idag tänker jag kolla om spåren nere på Backmon är uppkörda. Stod att de skulle köra upp dem när det blev varmare så det gick att åka skoter igen. -15?? :P Väldigt trevligt om man kan åka skidor från dörren.

På fredag ska jag på anställningsintervju eller vad det kan kallas. Hoppas att det går bra. Måste kanske fundera på vad jag vill ha i lön och sånt innan dess. Man kan ju alltid drömma...

Och sen på lördag ska jag på dop för kusinvitamin. Och på söndag blir det släktmiddag. Så det är fullt upp.

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

vart ska du på intervju? lycka till =)

2010-01-13 @ 13:27:01
URL: http://icsiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0