Husbygge

Är fortfarande inte helt frisk men nu känns det som det är ganska nära. Börjar vara sugen på att ut och träna men jag ska allt hålla mig någon dag till. Hoppas kunna vara frisk och tävla i SvM på söndag.

Nu ritar jag hus för fulla muggar. Gjorde 2 duggor igår och lämnade in. Det är riktigt kul förutom när jag blir grymt förbannad på programmet när det inte gör som jag vill... Den uppgiften som är kvar i kursen är att rita ett valfritt hus. Jag ska rita "vårat" hus så vi får ritningar på det eller snarare som huset skulle se ut om det var rakt med räta vinklar vilket det inte är :). Så imorse kröp jag omkring och mätte och mätte och har mycket mer kvar att mäta...

Annars händer nog inte speciellt mycket av intresse tror jag.

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0