Jullov och bloggtorka

Ni mina trogna bloggläsare har antagligen märkt att jag har tagit jullov från allt vad bloggande och internet heter. Jag lever fortfarande även om min hals har spökat ett tag. Ena dagen gör den ont, nästa känns det ingenting. Enligt plan så skulle jag just nu sittta/ligga på ett natttåg mot Arvidsjaur. Men halsen sa ifrån imorse så det var bara att kasta in handduken. Trist så klart. Prognosen pekar på runt -20 där uppe så det blir nog kallt för dem, hoppas de får åka något iaf.

Saker som jag gjort sen sist:
- Firat jul i dagarna fyra :). Firade med Mikas familj på julafton för första gången och det var riktigt trevligt. Var också på midnattsmässa för första gången. Jag brukar gå på julottan istället men blev nedröstad av någon som ville ha sovmorgon i år :).
-Åkt skidor. Bla Skate opackat, 2dm nysnö i Mockfjärd, det var inte roligt...
-Frusit. När det nästan är -30 är det kallt..
-Åkt cross. För första gången kört själv :) Gick bra ända tills jag skulle stanna och kliva av då jag tippade varje gång. Tur att snön är mjuk! Superkul.
-Ätit hummer på nyår.
-Åkt pulka på Älgberget i finvädret. Även det väldigt roligt.
-Invigt min stektermometer som jag fick i julklapp och gjort öl & cola-stek. Den blev riktigt god! Mums-filibabba.
-Träffat trevliga vänner
-mm

Nu ska jag se hur det går för Mika och Pontus med flygplansbygget.
Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0