Krasch-Bang-Boom

Så har det låtit utanför fönstret hela dagen. Tämligen irriterande. De håller på och bygger om gamla skolan till lägenheter.

Dagen började med att min mamma ringde och väckte mig. Andra dagen den här veckan mina föräldrar väcker mig (pappa i måndags). Hon var hemma och var sjuk så jag skulle inte gå dit och plugga. Istället fick jag försöka få liv i "vårt" internet och det gick efter ett tag så bra att det gick att se på föreläsning!!! Det trodde jag inte gick, toppenbra om jag kan kolla hemma och inte behöva gå till mamma och pappa varje gång. Dock så lät det ju krasch-Bang-Boom utanför så det var lite svårt att koncentrera sig och höra.

Det snöar idag!! Jippie! Känns som det knappt har varit någon vinter än. För sen snön kom så har jag mest varit sjuk... :(

Ha de!
//K

Kommentarer
Postat av: Sten

DM skido i Sigtuna i söndags. Andra året i rad vi lyckats få till DM på hemmaplan i Uppland. Inte illa. Hade räknat med att debutera i H65 men det blev hopslaget så jag fick åka med ynglingarna i H60. Blev i alla fall ett silver men det slet hårt på gubben. Sköt om hälsan så vi får se dig i resltatlistorna igen.

2010-01-28 @ 06:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0