Lite smått och gott

I fredagskväll for vi västerut te Björbo o geck på töcken där revy. En helt spontan grej. Ringde 2 timmar innan och hörde om de hade några biljetter kvar och det fanns iaf två. Första gången som jag var dit och det var roligt.

På lördagen var det alltså dop och det var fint. Hon var så snäll Saga under dopet. Skrek inte alls och när hon blivit döpt så somnade hon. Hon fick ett presentkort på en personlig barnbok där hon är hjältinnan av oss. När jag skulle åka hemifrån iklädd dräkt men ingen jacka för att inte skrynkla blusärmarna så var det ett av träden som slängde en massa snö på mig... Brr va elakt! Fick springa in till Mika och be honom borsta av mig, ville inte sitta dyblöt till Uppsala. Sen skyndade jag mig ut till bilen så jag inte skulle bli nersnöad igen...

I söndags hade vi födelsedagskalas för Mika. Stek och jordgubbstårta bjöds det på. Mycket trevligt.

Igår var jag till tandläkaren och sen på kvällen var vi till Erik/a och åt semla och spelade höghöjdsalfapet. Det första var inte speciellt roligt resten var det :).

Idag är planen att träna dubbla pass. Det var helt klart ett tag sen. Hoppas att det går bra. Ska springa och köra styrka inkl bråsterk nu på fm och sen blir det klassiskt på em. Ska få skjuts av mina föräldrar då så jag ska nog komma iväg. Svårare att dra sig ur om man ska ha sällskap...

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0