Sjuk igen

Det blev dubbelpass igår och jag tyckte det gick riktigt bra. Orkade köra bra i bråsterken och i styrkan på fm och det klassiska passet kändes som det bästa på väldigt länge. Det fanns förvånade nog både tryck och tajming i diagonalåkningen! Tjoho nu är jag på gång tänkte jag igår kväll. Imorse vaknade jag med värkande hals, täpt näsa och ömmande huvud... Dessutom med träningsvärk. Det ska inte gå att vara både sjuk och ha träningsvärk samtidigt. Jag var ju dessutom sjuk alldeles nyss! Aja det är inte så mycket att göra åt saken.

Hade tänkt dra igång vårterminspluggandet idag men med ett huvud segt som slajm så känns inte uppgiften så rolig.

Det enda roliga som hänt idag (tror jag) är att jag fick besked om att jag är godkänd i den ena av hösten kurser! (Den andra vet jag inget om än.) Det snöar föresten också.

Hoppas ni mår bättre än mig!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

åh stackars =/ hoppas du må bättre snart

2010-01-21 @ 15:28:36
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0