Det viktiga

Ibland händer det sånna där hemska saker som får en att stanna upp och inse vad som verkligen är viktigt i livet. Dina nära och kära. Det gick bra den här gången. Ta hand om er och varandra!

Tävlingen i söndags gick bra. Lite snett på kortsträckorna i början och väldigt trötta ben på löpningen på slutet men annars så. Avslutningen på banan var tråkig med nästan 2 km ren blålöpning till stor del väg och stig. Men en bra genomkörare blev det definitivt och ganska trevliga kilometertider.

Igår skrev jag alltså min sista tenta för den här terminen. Jag tror att det gick vägen.

Nu ska jag snart ut och springa intervaller i mina nya skor. Hoppas det kommer att kännas som jag flyger fram!


Ha de kanon!
//K

Kommentarer
Postat av: erica

ja de va väll då för tur att Mika iaf såg det =)

2010-06-01 @ 14:22:59
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0