Genrep ikväll

Genrep med press och publik ikväll. Jag har nog inte riktigt fattat det än för jag är inte ett dugg nervös. Läget känns läskigt mycket under kontroll. Här är tiderna för föreställningarna:

Torsdag 1/7 kl 19.00
Fredag 2/7 kl 15.00
Lördag 3/7 kl 14.00 & 19.00
Söndag 4/7 kl 15.00


Träningsmässigt så försöker jag hinna köra ett pass om dan, det går oftast bra men det märks att teaterövandet också sliter på kroppen. Det där att man sällan är hemma före halv elva gör det lite kämpigt att komma igång på morgonen då man vill ut och träna innan det blir för varmt.

Jag har ätit jordgubbskräm med mjölk och hårdbrö brutet över, det smakar sommar det. Krämen var köpt, har man sådan tur att man får hemgjord jordgubbskräm får man äta med andakt och utan bröd.

Matdags, snart ska jag fara igen.
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0