Knytkängor

Igår var det drag i Snöån på fm, vi var hela 4 stycken (jag, A-K, Emil & Peter) där samtidigt!! Roligt roligt. Även om vi inte alls tränade ihop så är det ju mycket roligare när man vet att det är någon mer där och sliter. Jag kutade och sköt mest stående, ibland gick det ganska bra :).

Har gjort mitt första fynd på tradera. Ett par 100 år gamla skor som man inte slänger på sig i första taget när man ska rusa till bussen på morgonen, det tar en evighet att snöra... Men de är väldigt sköna att ha på sig och snygga!

På Ingmarsspelen får jag låna ett par och jag gillar dem grymt mycket så jag har varit på jakt efter ett par egna och äntligen har jag hittat ett par. När de kom idag så lyste det verkligen upp den här annars ganska grå och småtrista fredagen. Nu ska jag slippa svettas ihjäl i mina vinterkängor till dräkten, mycket trevligt. Undrar om de skor vi köper idag, kommer att hålla om 100 år?

Ha en bra helg, trots att vädret inte ser så lovande ut!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

Är dom verkligen 100 år? De e ju as fränt, tror bestämt inte våra skor kmmer att hålla, eller va intressanta för den delen, om hundra år...

2010-06-14 @ 15:44:47
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0