Mot SM!!!

Om ungefär en timme styr jag, mamma och farmor kosan söder ut. Jag och mamma har en liten nätt tripp på nästan 50 mil till Bredaryd och orienteringsskytte-SM framför oss, farmor lämnar vi i Örebro. Det känns pirrigt och väldigt roligt att få åka iväg och tävla. I morgon är det klassisk distans (punkt-OL, vanlig OL, +20 skott) och på söndag är det stafett där jag springer ihop med Susanna Mårtensson. Målsättningen för morgondagen är att ha stenkoll, fokus och minimera tilläggen. Sen får vi se hur långt det räcker, kan ju bara påverka min egen insats (känd, svår klyscha).

Så här har jag iaf gjort med mina gamla skor:



Så nu hoppas jag att jag kan springa relativt smärtfritt (en liten tur på gårn gick då bra :) ). Hade bara tänkt karva lite på insidan men när jag pratade med min far igår kväll som har haft hål i x antal skor åt brorsan den här våren så sa han gör hål igenom! Så då blev det så.

Håll tummarna för mig är ni snälla!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

haha, så kan man alltså göra med skor =)

lycka till så mkt i helgen!

Har förövrigt skrivit tentan på kursen idag så du ska få tillbaka hörlurarna.

kram

2010-06-04 @ 15:32:35
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0