Orienteringsträning

Träningen igår kväll var rolig. Två orienteringsslingor och så skytte. Orienteringen var inte speciellt svår men något som var ganska lurigt var att den ena slingan var på 10 000-del och den andra på 5 000-del. Jag hade också svårt för vilka stenar som var med på kartan. Det var väldigt många fler i skogen... För övrigt var det grönt, röjt och kuperat.

Ikväll ska jag på OL-KM. "Orienteringsträning" två dagar den här veckan! Det är mer än vad jag har kört totalt det senaste året. Jag tror med ganska stor sannolikhet att jag blir klubbmästare i min klass, fast det räknas ju inte för man måste vara två. Lär ändå skärpa mig så jag slår mamma, hon startar två minuter efter mig.

Imorgon är det skolavslutning och förhoppningsvis två träningspass som gäller.
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0