Skavsår

Mitt stora problem idag är att jag har ett jättestort skavsår på ena hälen. Tänker inte visa några bilder i fall det är någon som är vekmagad. Ett sista skavsår från de gamla OL-skorna ihop med att ha gått barfota i andra skor har skapat detta lilla hål... Så om det är någon som har några tips hur jag ska kunna springa relativt smärtfri på lördag så mottages dessa tacksamt. Compeed fungerar inte. Just nu har jag duoderm på och sen går jag i tofflor (med sulor i för att inte få ont i fettkuddarna igen). Annars så är det väl bara att bita ihop på lördag och leva efter det välkända mottot: Pain is temporary glory is forever!



De här örhängena fick jag av min mamma för någon dag sen. Hon hade i sin tur fått eller vunnit dem men har inga hål. Lite nischade kanske :) Men nångång kan jag säkert ha dem måste bara byta till titankrokar först. 3v kvar tills jag får byta till valfria örhängen.

Nu är det packdags!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

va gulliga! men ja, lite nischade e de nog ;)

2010-06-03 @ 15:14:06
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0