Smått och gått

Har varit lite dåligt med uppdatering den här veckan, helt enkelt mycket annat att pyssla med.

Jag vet inte om mossfotbollen helt tog knäcken på mig eller om det blev lite för hård körning förra veckan men under helgen kändes kroppen helt slut. Tog vila på lördagen och skulle ut och jogga på söndagen, det blev en pina med betonglår... Men sen dess har det gått riktigt bra att träna, konstigt det där. Bröllopstittande, grillning, safttillverkning, pajbakning, ogräsrensning och två krocketmatcher är lite annat av det som hanns med.

I måndags har ni kanske förstått att allt krånglade. Dator, internet, telefonen och CAD-programmet motarbetade mig men i tisdags gick det bättre och jag fick godkänt på kursen.

Igår firade jag sommarlovet med dubbla pass. Skate på nya ProSki-hjul på fm, rullade fint. På kvällen blev det löpning med mamma i Mockfjärd, den fina rundan men det var bitvis väldigt blött. Mika och några till skulle dit och klänga på några block så vi träffade dem två gånger. Roligt att kunna samordna oss lite iaf. Jag krockade med en humla så den blev lite arg annars gick träningen bra igår med.

Snart börjar ingmarsspelsrepen, kl 11 idag ska jag infinna mig på Ingmarsgårn. Roligt roligt.

Våra midsommarplaner är lite diffusa men tipset är nog ändå att vi far västerut först. Bara vi ser till att få i oss någon mat och det blir hyfsat väder så kommer vi nog att få det bra.

Nu ska jag se till att jag får någon mat med mig idag.

Hoppas ni får en fin midsommar!

//K

Kommentarer
Postat av: erica

glad midsommar till er!!

2010-06-24 @ 17:56:51
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0