Stenbeskjuten

Fastän det inte blev någon lång tur på rullskidorna igår så kändes det och känns i musklerna att det var två månader sen skidmusklerna användes sist. Så sen pemiärtur som 8 juni var det många år sen jag gjorde. Men den här våren har jag prioriterat löpningen samt försökt lyssna på kroppen och ligga på plussidan i träningsbelastning. Och lyckats ganska bra tror jag.

Ett stort minus med turen igår var att de höll på att laga sprickorna i vägen samtidigt som jag var där så det låg en massa grus på vägen. Bilarna brydde sig inte så mycket utan körde ganska fort ändå vilket innebar att de sköt grusen på mig. Ajaj...

Nu ska här styrketränas, vi hörs!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0