Tummen upp

De nya skorna får tummen upp iaf på stiglöpning, vilket är det enda jag provat. Om de kan orientera också får vi se i helgen. Om det berodde på skorna eller det faktum att jag har mycket mindre hår på huvudet eller om det helt enkelt är så att jag är i bättre löpform än vad jag varit på många år det vet jag inte men intervallerna gick himla bra! (Det där om att man brukar bli sjuk när det känns så bra vill jag inte höra om). Ett gäng 70-20 blev det.

Idag har jag varit och skjutit på förmiddan och idag kändes tom ståskyttet bra ibland. Skönt att få lite självförtroende med sig till helgen.

Jag har fått min sista (?) födelsedagspresent för året också. Tack lille bror! Och ja det är fortfarande 23 jag fyller. Det var inte det första paketet jag fått inslaget i en karta och säkert inte den sista heller. Men undrar om det inte var det första som var tejpat med silvertejp :) .

Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ta bussen till blge för att lyfta lite skrot med Mika.

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0