Utebloggande

Sitter på trappen och bloggar och håller på att smälter bort. Termometern bredvid mig visar dryga 30 grader så det är varmt här mot husväggen. Det var varmt att springa på fm idag också, det blev ett jobbigt pass.

Repar ingmarsspel för fulla muggar men vi fick ledigt på midsommarafton iaf. Det går bra för oss, oftast... En hel del nytt men det mesta är väl som vanligt förstås. Jag har fått en nygammal fästman i första akten och en ny pappa. Inga drömdansare i år så jag har fått en egen loge, tjoho! Väldigt praktiskt så jag och Karin/Gjertrud slipper trängas på 0,5x0,5m nu i år när hon har ätit för mycket "tjockbulla"/är höggradigt gravid. Har fått lite fler egna entréer utan någon att hålla i handen i år, det kommer nog att bli nervöst framemot torsdag :).

Det blev en midsommarafton utan majstångsresning men den blev väldigt bra iaf. Konsert i Nås kyrka följt av picnic på Lisskvarngårn. Precis när vi gick till bilen för att åka till Storänget började det regna så vi bangade majstångsresningen och tog en liten bilutflykt istället. Kvällen avslutades senare i Sätra med tre generationer Wåhlberg och några partier ordpoker.

Hoppas ni hade en bra midsommar!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0