Bilder från helgen

Det kanske har låtit som om jag inte är nöjd med mina två silver. Det är jag. Men... när jag tävlar vill jag göra bra lopp och det gjorde jag inte. Och efter hur de tävlingar (OL + OL-skytte) jag sprungit under våren har gått så fanns det hopp om bättre insatser.

Skjutvallen, start och mål låg på en grusplan högst upp på ett berg, finare ställen kan man tillbringa helgen på. Men det gjorde att man fick klättra rejält inför skyttet varje varv. Det var fruktansvärt kuperade banor och mycket grönområden som i kombination med värmen gjorde det riktigt jobbigt. Mina ben är inte riktigt tränade för sånna backar när man tar 50 höjdmeter på 100 m och liknande. En etapp på 5-dagars i Skillingaryd hade gått på kartan om det är någon som kommer ihåg hur det såg ut, jag kände inte igen mig.

Har hunnit med att köpa glass på High Chaparall också. Det är det närmaste jag har varit det stället.

Lite bilder:


Förberedelser inför inskjutning


På väg in för skytte under stafetten


Två glada dubbla silvermedaljörer

Igår åt jag årets första färskpotatisar. Mums fillibabba. Det är sommarkänsla det.

Idag kan jag ha vanliga skor på foten igen. Så snart ska jag ut och rulla lite på rullskidorna. Årets första tur faktiskt så det kommer säkert att vara ovant i sådär 25m eller så :).

Ha de!
//K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0