Vattenlöpning och datahackers

Lördagens väder var ju riktigt trist. Enligt farmor så kom det ungefär 60 mm regn. Jag, Mika och Manne trotsade regnet och var ute och sprang. Som vanligt så gick det bra bara man kommit ut och blivit blöt. De nya skorna var bra i vattenlöpning också!

Igår kväll var jag och Mika datahackers eller vad det kan kallas. Efter en del krånglande och några telefonsamtal till våra småbrorsor så lyckades vi iaf med vad vi hade tänkt göra. Väldigt bra gjort av oss :).

Idag har jag postat ett gratulationskort till Tomas och Malin som gifte sig i lördags. Bättre sent än aldrig och så sent blev det ju inte. Tur att jag kom på det. Otur med vädret hade de ju...

Nu ska jag fara till Snöån och vara med på HJS Vansbros orienteringsskytteträning.

Vi hörs!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0