Dubbelnolla och kusinträff

Nu har det blivit lite nytt typsnitt här på sidan. Min bror fixade i söndags. Roligt med lite nytt.

Tävlingen i söndags var också rolig men det gick tyngre. Både att föret var tyngre och att min kropp led av att den hade kört ett race dagen innan. Men skyttet gick bättre. Dubbelt så bra kanske? Lika många bom på dubbelt så många skjutningar borde väl bli dubbelt så bra? :) Sköt 2-0-2-0 (LLSS), var riktigt roligt med 2 fulla serier. Är så himla skönt att slippa åka in i den där straffrundan.

För övrigt så tentapluggar jag för fullt. Idag har jag försökt banka in plaster, glas, värmeisolering, byggpapp mm. Tenta på måndag, huh.

Igår tog jag en paus och for till mormor o morfar och hälsade på Saga och Katarina som var där och hälsade på. En av dem växer så det knakar :). Roligt värre var det.

Idag har jag sprungit en sväng med inslag av snöpuls i fin vädret. Skönt men jobbigt med pulsandet.

Imorrn blir det skidO-träning.
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0